Дистанційне навчання
Урок 5. Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами

Урок 1. Тема: Алгоритми з розгалуженнямУрок 5. Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами
Урок 4. Тема: Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі Скретч
Урок 3. Тема: Створення та редагування циклічних алгоритмів
Урок 2. Тема: Алгоритми з повторенням (цикли)
Користуючись інструкціями з відео скласти проект, в якому виконавець намалює чотирикутник, п'ятикутник та квітку із семи чотирикутників.
Хто НЕ МОЖЕ виконати завдання у Скретч через технічні проблеми(відсутність комп'ютера) переходить за посиланням code.org у цьому сайті можна працювати з телефону тільки потрібно повернути його горизонтально. Ваше завдання пройти до останнього рівня і перед тим як закінчити цей рівень - зробити фото екрану. Фото прикріпити до електронної дошки нижче.
Спробуйте свої сили у грі "Художник. Цикли." за посиланням code.org. У цьому завданні потрібно використати кілька команд повторити.
Хто справиться із завданням відправте мені фото екрану (клавіша PrtSc) на останньому рівні.
Урок 2. Тема: Алгоритми з повторенням (цикли)
Перегляньте відео, виконайте завдання з нього у формі, що прикріплена нижче.
Виконати завдання у формі:
Щоб виконати проект в середовищі Скретч перегляньте наступне відео.

Перегляньте та опрацюйте презентацію, виконайте завдання з презентації у формі, що прикріплена нижче.
Виконати завдання у формі:
Щоб виконати проект в середовищі Скретч перегляньте наступне відео.