4 клас

Дистанційне навчання
Урок 5. Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами

Урок 4. Тема: Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі Скретч
  Користуючись інструкціями з відео скласти проект, в якому виконавець намалює чотирикутник, п'ятикутник та квітку із семи чотирикутників.

  Хто НЕ МОЖЕ виконати завдання у Скретч через технічні проблеми(відсутність комп'ютера) переходить за посиланням code.org у цьому сайті можна працювати з телефону тільки потрібно повернути його горизонтально. Ваше завдання пройти до останнього рівня і перед тим як закінчити цей рівень - зробити фото екрану. Фото прикріпити до електронної дошки нижче.

Made with Padlet
Урок 3. Тема: Створення та редагування циклічних алгоритмів
  Спробуйте свої сили у грі "Художник. Цикли."  за посиланням code.orgУ цьому завданні потрібно використати кілька команд повторити.
 Хто справиться із завданням відправте мені фото екрану (клавіша PrtSc) на останньому рівні.

Made with Padlet


Урок 2. Тема: Алгоритми з повторенням (цикли)
  Перегляньте відео, виконайте завдання з нього у формі, що прикріплена нижче.

 Виконати завдання у формі:



 Щоб виконати проект в середовищі Скретч перегляньте наступне відео.


Made with Padlet





Урок 1. Тема: Алгоритми з розгалуженням
   Перегляньте та опрацюйте презентацію, виконайте завдання з презентації у формі, що прикріплена нижче.



 Виконати завдання у формі:



Щоб виконати проект в середовищі Скретч перегляньте наступне відео.

Made with Padlet